luni, 31 martie 2014

Need For Speed (2014)


Fiind un gamer (fost inrait) am jucat si rejucat seria NFS inca din 2002. Cand am auzit despre existenta unui astfel de film,am zis ca e prea de tot.Mi-am zis :”Nesimtitii. Profita si astia de pe urma raposatului Paul Walker,si fac un remake al 2Fast 2 furious-urilor !!”

 Am mai facut un pas. Trailerul. Multe explozii, adrenalina… suna similar cu ce am tot gasit de 10 ani incoace de la primul “The fast and the Furious.” Si totusi,fiind curios, am decis sa merg totusi la film ,impreuna cu alti prieteni. Macar atmosfera sa fie buna ,nu? 3D FTW !

Si nu am regretat. Scenele de actiune au fost peste 80% din film, dintre care 50% doar motorul de Ford Mustang Shelby GT500 ,care toarce grav,si exact atunci cand crezi ca te poti obisnui cu sunetul acelor 900CP, soferul il forjeaza la maximum,ceea ce ii face sa raga ,si pe tine ,te face sa sari din scaun :D .


Mi-a placut foarte mult accesul la ultimele tipuri de masini scoase pe piata,respectiv  

Koenigsegg Agera R, Lamborghini Sesto Elemento, Ford Mustang GT 2015,Mc Laren P1, si ultimul,dar nu cel din urma Buggatti Veyron SuperSport.



Producatorii au atins si unele aspecte comune,intalnite in jocuri de-a lungul anilor:

1.Din NFS The Run (2011). Ideea de timed cross country race. Diferenta e ca nu se schimba masinile pe durata evenimentului. Si foarte bine fac. Prin asta demonstreaza a) tupeul soferului si b) capacitatile masinii ;)

2. Din NFS Undercover (2008)- autostrazile

3.Din NFS Most Wanted (2005) - partea de inceput. Reiese totusi din trailer ,ce ar fi un mare minus. Ideea de a razbuna o pierdere din trecut ,si de a demonstra adversarului ca esti mai bun decat el. Totul cu un topping de sabotaj din partea tipului rau.

4. Din Hot Pursuit 2 ( 2002), NFSUnderground 2(2004) si  NFS Carbon (2006) Pe durata ultimei curse – Peisajele si portiunea de padure in care un numar impresionant de cai putere (sub forma de supercars) se intrec intr-un downhill race, totul in cadrul unui eveniment privat, pe baza de invitatie,care imi aminteste de U.R.L. (Underground Racing League).

Toate de la punctul 4 au originea aici (2002 ):

  


Pare cunoscut ,nu?
Politia e inclusa,bineinteles (2002 si 2005-prezent).




Pe scurt, ce mi-a mai placut :

- Prezenta episodica a unor muscle car-uri de gen Ford Thunderbird sau Chevy` Camaro SS.

- Personajul feminin, destul de capabil in manevrarea masinilor puternice,

- Cascadoriile – mai ales in cazul reumplerii rezervorului la 200+ la ora in mijlocul unei autostrazi.

 - Kid Cudi in rolul de negru plin de dume. Toata sala radea in cor de atitudinea sa. Plus, daca mi-as dori un wingman,el ar fi acela.
Daca iti parea cunoscut ,si nu stiai de unde, cauta pe Youtube : David Guetta ft Kid Cudi- Memories

- Talentul  lui Dominic Cooper (tipu` rău), pe care l-am mai intalnit intr-un rol mai mult pozitiv decat negativ in „ Abraham Lincoln Vampire Hunter”, ca si amicul lui Abe. In orice caz,e convingator in ambele roluri.

- Comentatorul cel diliu - organizatorul cursei . Vizioneaza filmul si o sa ma crezi ;)

- Nici soundtrack-ul nu l-as da pe un sac de cartofi :))



Ce NU mi-a placut :

Actorul principal,care pe alocuri incearca para macho, respectiv prea sigur pe el, sunand ca si un Batman cu raguseala cronica(seria C. Nolan din 2005 incoace), sau straduindu-se prea tare sa semene cu un Wolverine de duzina.

Cele cateva scene tandre dintre cel dinainte si gagicuta blondina. Acuma serios, era musai sa se strecoare si niste romantism in filmul asta. Nu era necesar. Si cu ele,si fara ele, nu  e rost sa te plictisesti la astfel de film.Indiferent de sexul privitorului. Cel putin la cinema. 3D ori ba!



Concluzia: 
Filmul ne-a impresionat pe toti. Readuce pasiunea pentru curse (si nu pentru ilegalitati, cum au fost in ultimele 3 filme Fast and Furious) ,probabil adormita demult,pe un vechi PC lasat acasa, dinainte de studentie.

De aceea iti recomand sa il vezi. 5.1 Surround Sound sau minim casti .
E Musai !

https://www.facebook.com/CinefilMasculin13

Astept parerea ta intr-un comentariu,sau ,mai simplu, in sectiunea de mai jos :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu